הזן מספר רישוי
בית > חלקי חילוף > קרור מנוע > רדיאטורים

רדיאטורים

רדיאטור חימום לרכב



נכון שמדינת ישראל היא אחת מהמדינות הכי חמות בעולם, עם טמפרטורות שרק הולכות ועולות לאורך השנים – אך אין זה אומר שאנחנו סובלים מחום. השנים האחרונותהראו לנו עד כמה החורף הישראלי יכול להיות גם הוא מאתגר ומורכב מבחינת טמפרטורות, עם ימי קור קיצוניים שתקפו את מדינת ישראל. ולכן ממש לא הופתענו לגלות שיש יותר ויותר ישראלים שרוצים להתקין רדיאטור חימום לרכב הפרטי או לרכב המסחרי בו הם נוסעים באופן קבוע. זו לא משימה מורכבת, אבל בהחלט נדרשת העזרה של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. ולכן, הצוות המקצועי של חברת SOLO מוכן ללוות כל לקוח שמבקש לקבל רדיאטור לרכב, בתהליך ההתאמה וההתקנה של המוצר החדש שלו.

`
קטגוריה זאת דורשת בחירת רכב - אנא בחר רכב בתפריט העליון

מוצר קטן עם חשיבות גדולה – רדיאטור חימום לרכב

סטנדרט היבוא והמכירה של כל כלי רכב בארץ מחייב את היבואנים להתקין מערכות מיזוג אוויר מתקדמות וחסכוניות מבחינת צריכת דלק, במכוניות החדשות. ואכן, מערכות מיזוג אוויר אלו יכולות לספק תמיכה לנוסעים בכלי הרכב השונים במיוחד במהלך חודשי הקיץ, עם יכולות קירור עוצמתיות במיוחד. אבל עם בוא החורף יותר קשה למערכת מזגן לייצר אוויר חם, מבלי "לחנוק" את הרכב ואת מי שנמצא בתוכו. המוצר האלטרנטיבי, שיכול לענות על דרישות חימום איכותיות ונוחות הוא רדיאטור חימום לרכב. הרדיאטור מחמם את האוויר בתוך כלי הרכב, שומר על הלחות ומאפשר לכם לנסוע כמעט לכל מקום שתרצו כאשר הרכב חם ונעים לישיבה.

התקנת רדיאטור חימום לרכב היא, אם כך, פעולה טכנית שחייבים לבצע בעזרת מומחה מיזוג אוויר למכוניות. ככל שחשוב לכם לקבל את המוצר הנכון ביותר למכונית שלכם ולצמצם את החנות של תקלות במערכת, הבחירה אודות איש מקצוע שיבצע לכם את ההתקנה של רדיאטור חימום לרכב היא החלטה לא פחות חשובה מאשר ההחלטה לקנות מוצר זה. אל תהססו לבחון את כל האפשרויות שלכם ורק לאחר מכן להשקיע זמן ומשאבים בהתקנה של רדיאטור חימום לרכב.

 

רדיאטור חימום לרכב לסובלים מקור ולימות החורף הקיצוני

אם אתם ממש סובלים מקור ואתם לא יכולים להתמודד עם ימי החורף בישראל, או שאתם רוצים להיות מוכנים לכל אירוע קיצוני, חשוב מאוד לבצע את ההתקנה של רדיאטור חימום לרכב ויפה שעה אחת קודם. בעזרת אנשי הצוות המקצועי של חברת SOLO ניתן לקבל איכות נהיגה מדהימה, גם אם אתם רוצים לצאת מהבית בימים הכי קרים של החורף הישראלי.

 

רדיאטור מומלץ

ממש כמו בבית, גם ברכב דרוש רדיאטור שיחמם את היושבים. בעוד שעל קירור אחראי המזגן, עבור החימום דרוש רדיאטור.

רדיאטור חימום לרכב קשור למנוע הרכב. הוא אינו מקבל את הכוח מהמדחס, כמו בפעולת המזגן, אלא ישירות מהמנוע. זו אחת הסיבות שבחורף הרכב מתחיל להתחמם רק לאחר כמה דקות של נסיעה למרות שהחימום פועל.

טיפול, תיקון או החלפת רדיאטור ניתן לבצע באחד המרכזים המורשים של רשת SOLO, בהתאם לדגם הרכב, שנת היצור וכמובן מהות התקלה.

 

תיקון רדיאטור חימום לרכב

ישנן כמה סיבות בגינן רדיאטור חימום לרכב עשוי לא לפעול. 

האפשרות הראשונה יכולה להיות סתימה במתקן. כיוון שהוא עשוי כולו מצינורות מפותלים, הסבירות לסתימה באחד מהם הוא סביר מאוד, ואם המים לא יכולים לזרום בו בחופשיות, לא יהיה חימום ברכב.

אפשרות נוספת היא נזילה מאחד הצינורות הללו. ככל חומר אחר, ,גם הרדיאטור חשוף לבלאי, שחיקה או לפגיעות קטנות, כגון אבנים, בעת הנסיעה. רדיאטור שנפערו בו חורים, המים ייזלו ממנו והוא יפסיק לחמם.

בנוסף, תמיד קיימת האפשרות של פגיעה עקב תאונה, פגיעה בשוגג עקב טיפול מסוג אחר ברכב ואף מקרים בהם ההתקנה הייתה לקויה.

 

החלפת רדיאטור

אם נבדק ונמצא כי הרדיאטור אינו תקין וגם לא ניתן לתקן אותו, יידרש כמובן להחליפו באחד אחר. 

בחירת רדיאטור חימום לרכב תעשה על־ידי איש מקצוע, לאחר שבדק כמובן את המכשיר הקודם וזיהה את הבעיה. סוג הרדיאטור צריך להתאים לדגם הרכב ולשנתון שלו.

בעת ההחלפה, פעמים רבות יידרש לפרק את לוח המחוונים (דשבורד) של הרכב, כיוון שהרדיאטור ממוקם באזור תא הכפפות. כמו כן, נדרש לנתק את הרדיאטור הישן ולחבר את החדש לכפתורי ההפעלה הנמצאים על לוח המחוונים. זו גם הסיבה לכך שהחלפת החלק הזה יכולה להיות הוצאה גדולה יחסית.

כל הפעולות במקום אחד

כדי לקבל את השירות הטוב ביותר עבור הרכב שלכם, ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות המקצועיים של רשת SOLO הארצית, ולבצע דרכם את פעולת הבדיקה, התיקון או ההחלפה הדרושים. ניתן לקבל ייעוץ, הדרכה והסבר מצוות המומחים במקום, וכך להיות בטוחים שהרכב נמצא בידיים טובות. 

 

רדיאטור חימום

כל מערכת בה נעשה שימוש תהיה מורכבת מעוד מערכות שונות, חלק מאותן מערכות מבצעות פעולות המשלימות אחת השנייה וחלק מהן היא לא אחרת מאשר רדיאטור חימום לרכב. מערכת זו הינה חלק ממערכת סירקולציה המתבססת על רדיאטור חימום ומווסתת על ידי ברזים ייעודים, אשר נמצאים בשליטת כפתורי הדאש בורד. מערכת זו עובדת בצורה קצת שונה ממערכת הקירור באוטו, שכן היא איננה משתמשת בפעילות המדחס אלא מפיקה אנרגיה לחימום מחום המנוע. ובמקרים שונים של תקלה מומלץ להגיע אל אחד מסניפי סולו ולמצוא מגוון רחב של אביזרים רכב איכותיים לצד רדיאטורים מעולים. 

 

רדיאטור חימום לרכב-תקלות נפוצות

כל מערכת רכב רשמה לעצמה לאורך השנים תקלות שכיחות, כאשר גם רדיאטור חימום לרכב איננו חף מתקלות הנחשבות לדי נפוצות. אחת מהתקלות הנפוצות היא לא אחרת מאשר דליפה של הרדיאטור הפנימי, כאשר תיקון של תקלה שכזו עלול להגיע לעלות של עד אלפי שקלים. עוד תקלה שכיחה לא פחות היא כאשר צוהר האוויר אשר מנוהל על ידי מחשב, איננו נפתח מספיק על מנת לספק לנו את הטמפרטורות אותן ביקשנו. כך למשל נבקש לקבל עשרים ושמונה מעלות ברכב ונקבל שש עשרה מעלות, זאת הודות לחוסר תנועה בצוהר האוויר. 

תקלה לא פחות שכיחה היא כמובן דליפה שבין חיבור המים, כאשר הסיבה הכי פופולרית לתקלה שכזו היא כמובן סתימה של אחת מהיחידות הפנימיות של הרכב או לחילופין תקלה או הוצאה של טרמוסטט. 

 

מוסך מומלץ והאם שווה לתקן?

כיום רכישה של רדיאטור חימום לרכב יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים עד אלף שקלים, עם זאת חשוב גם להכיר את שעת העבודה של המוסך או איש השירות שכן מחיר טיפול זה עלול להוביל לכמה מאות שקלים ואף ליותר מכך. עם זאת אחת ההמלצות היא לא לתקן את הרדיאטור, גם כי שעת העבודה עליו יכולה לעלות יותר מחלק חדש וגם כי התיקון עלול לא להצליח. 

ובכדי לרכוש רדיאטור חדש או כל אביזר אחר לרכב, נוכל לפנות אל אחד מסניפי סולו הקרובים אל ביתנו. 

 

כמו לא מעט מערכות שונות, גם רדיאטור חימום לרכב הינו חלק ממערכות אשר הופכות את חווית הנהיגה שלנו לנעימה הרבה יותר, ובעזרתו אנו מצליחים להישאר בטמפרטורה הנכונה גם בנסיעות קרות במיוחד. המערכת הממוקמת ממש מאחורי תא הכפפות, ומקבלת את מרבית האנרגיה שלה מרדיאטור המנוע ובכך מצליחה לתרגם באמצעות מכלי מים את חום הרדיאטור לאוויר חם. אף שמערכות אלו נחשבות להרבה יותר אמינות משהיו בעבר, עדיין קיימות לא מעט תקלות נפוצות אשר עלולות להופיע ללא כל הודעה מקדימה. ובכדי לבצע השוואת מחירים נוחה, נוכל להגיע אל כל אחד מסניפי סולו שם נוכל להתרשם ממגוון של רדיאטורים שונים ואביזרים נוספים. 

 

רדיאטור חימום לרכב-תקלות עימן נפגש

המערכת של רדיאטור חימום לרכב פועלת על ידי נוזלי הקירור של המנוע, כאשר אופי הפעלה זה עלול להוביל לחסימות או לחילופין סתימות באזורים שונים של המערכת. לעיתים הסתימה יכולה להיות חלקית ולא בכל חלקיו המפותלים של הרדיאטור ולעיתים יכולה להיות לכל אורכו ורוחבו. תקלה נוספת גם היא כמובן מתאפיינת על מערכות המתבססות על מים, היא נזילה. מקרים שונים החל מתאונה ועד לפגיעה לא מתכוונת של המוסכניק, עלולים להוביל לנזילה ברדיאטור ולחסר יכולת שלו לחמם. 

 

מקרים אלו כמובן עלולים להתקיים בלא מתכוון, אך גם מקרים של בלאי עלולים להוביל לנזילה כמו כן גם סתימות עלולות להיווצר במקרים של ריבוי אבנית. עם זאת חשוב לדעת כי במקרים של נזילה, אנו עלולים לראות סימנים מקדימים בחלק מהרכבים, דווקא בצידו של הנהג או של הנוסע על ידו. 

 

מה לזכור בזמן הרכישה

חיפוש אחר רדיאטור חימום לרכב, עלול להוביל אותנו אל מגוון רחב של דגמים שונים של רדיאטורים על פי סוג הרכב שלנו ולעיתים גם לא. לחשוב בעת הרכישה מומלץ להגיע אל אנשי מקצוע מוסמכים, אשר לא רק מייבאים אביזרי רכב אלא גם יודעים להסביר, להכווין ובסוף הרכישה להעניק אחראיות למוצר. 

ובכדי להיות בטוחים ברכישה של מוצר איכותי לרכבנו, נוכל לעשות זאת דרך רכישה מקוונת ובטוחה באתר של חברת סולו. 

X
X
לצ'אט עם נציג
user icon
שלום,
x close button