בית > תנאי שימוש
תקנון  אתר SOLO כללי ברוכים הבאים לאתר Solo ("Solo"). באמצעות האתר שלנו תוכלו לרכוש את חלקי החילוף ומוצרים המתאימים לרכבכם, לקבל מידע אודות טיפולים, חידושים בתחום הרכב ועוד והכל באופן המותאם לסוג ודגם הרכב שברשותכם. אנחנו מציעים אפשרויות משלוח מגוונת ביניהם אספקה ישירות למרכז השירות בו תבצעו את הטיפול. לחלופין, ניתן לאסוף את המוצר המבוקש באחד מנקודות האיסוף שמציעה Solo או לקבלו באמצעות משלוח למענכם. כמו כן, ניתן להזמין ולרכוש, באמצעות האתר, שירותי התקנה ו/או טיפולים לרכב באחד ממרכזי ההתקנות שמציעה Solo כפי שיפורט באתר. האתר מופעל על ידי חברת מוטו קוויק בע"מ מרחוב אליעזר בן הורקנוס 5, לוד (להלן: "Solo" או "החברה"). ניתן לפנות בכל שאלה או סוגיה בקשר לאתר ו/או השירות הניתן על ידי Solo למוקד שירות לקוחות באמצעות דוא"ל office@solomycar.com או טלפון *9383 (או 074-7143143) או פקס 08-9218461. מענה יינתן בימים א'-ה' בין השעות 08:00-21:00 ובימי שישי וערבי חג בין השעות 08:00-14:00. בכל שאר השעות תוכלו ליצור קשר עם המוקד או במייל ולהשאיר את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם. הוראות תקנון זה מפרטות את תנאי השימוש באתר על ידי המשתמש בו וכן את תנאי השימוש החלים על כל פעולה ו/או הזמנה ו/או רכישה שתתבצע על ידו באמצעות האתר והם מהווים חוזה מחייב בין המשתמש לבין Solo. שימוש באתר לרבות רכישת המוצרים ו/או השירותים המוצעים בה משמע הסכמה לתנאי השימוש כאמור. על כן, חשוב שתקראו היטב את תנאי השימוש באתר המפורטים להלן.
  • הגדרות
  • "שימוש באתר" - לרבות גלישה, רכישה, הרשמה לחברות במועדון לקוחות, השתתפות בבלוגים ו/או צ'אטים, הזנת תכנים ותגובות. "לקוח" - גולש, משתמש או רוכש באמצעות האתר. "מרכז שירות" – מוסך, פנצ'ריה, חנות או מרכז התקנות בבעלות החברה או מרכז שירות עמו קיים שיתוף פעולה עם Solo לביצוע טיפולים ו/או תיקונים. התקנון מנוסח בלשון זכר, מטעמי נוחיות בלבד, אולם הוא מתייחס לבני שני המינים. התקנון מנוסח בלשון יחיד, מטעמי נוחיות בלבד, אולם הוא מתייחס גם ללשון רבים. מי רשאי להשתמש באתר?
  • רשאי לבצע רכישות באתר מי שכשיר לבצע פעולה משפטית מחייבת. משתמש שהינו קטין או אינו זכאי לבצע פעולה משפטית ללא אשור אפוטרופוס נדרש לקבל אשור מאת הוריו או האפוטרופוס החוקי לעשות שימוש באתר. האחריות בגין השימוש באתר על ידי קטין ו/או מי שאינו זכאי לבצע פעולה משפטית חלה על ההורים ו/או האפוטרופוס בלבד.
  • על אף האמור, קטין שמילאו לו 17 שנים ובעל רישיון נהיגה בתוקף רשאי לבצע רכישות באתר.
  • השירותים המוצעים באתר
  • השירותים המוצעים באתר כוללים, בין היתר, מתן מידע אודות Solo, הצגת קטלוג מוצרים, אפשרות רכישת מוצרים הנמכרים על ידי Solo, רשימת סניפים בהם נמכרים המוצרים, מידע אודות המוצרים הדרושים לטיפולי רכב שונים.
  • כמו כן, ניתן לבצע טיפולי רכב שונים ו/או התקנה של מוצרים באחד ממרכזי השירות של Solo המפורטים באתר, כפי שיעודכן מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי של  Solo.
  • יובהר כי הטיפול ו/או ההתקנה המוצעים הינם בהתאם להוראות יצרן הרכב כפי שהתקבל מאת היצרן ועל סמך המידע הרלבנטי אודות הרכב שהוזן על ידי הלקוח בעת הזמנת טיפול ו/או ההתקנה.
  • Solo רשאית לשנות את תכנים באתר, השירותים ו/או המוצרים המוצעים בו וכן את אופן השימוש באתר בכל עת וללא הודעה מוקדמת ללקוח ולא תהיה כל טענה ו/או דרישה כנגד Solo או מי מטעמה בקשר לכך.
  • SOLO שומרת לעצמה את הזכות להוסיף ו/או לגרוע מרשימת מרכזי השירות על פי שיקול דעתה הבלעדי וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
  • מציאת החלק המתאים לרכבכם
  • אנו ב-Solo גאים להציג לכם את קטלוג החלפים המקיף שיאפשר לכם לבחור את הרכב שלכם ולמצוא בקלות את החלפים המתאימים עבורו. אנו עובדים קשה כדי לייצר עבורכם את התאמה המדויקת ככל הניתן.
  • המידע אודות החלפים והתאמתם לרכבים מבוססים על הקטלוג הבינלאומי והמקצועי TECDOC. הנתונים שואפים להציג התאמה מלאה בין החלפים לרכבים. יחד עם זאת, עשויים לעיתים להיות טעויות והמוצר המוצג לא יתאים בצורה מלאה וייתכן ודרוש מידע נוסף על מנת לוודא כי מדובר בחלק מתאים. אנו עמלים רבות לשפר ולעדכן את הקטלוג באופן שוטף ואם מצאתם טעות נשמח שתעדכנו אותנו ונתקנה במידית.
  • אל דאגה, במידה ורכשתם חלק הדורש התאמה לרכב והוא אינו מתאים לרכבכם תוכלו להחזירו לפי ההנחיות שבתקנון. במקביל נשמח להציע לכם חלק חלופי שיתאים לרכבכם.   
  • אנו ממליצים לכם לבדוק היטב כי החלק המוצע לרכישה הינו החלק המבוקש עבורכם. ייתכן ותדרשו למידע נוסף ואתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם נציג השירות שלנו ב Solo. במידה ואינכם בטוחים בהתאמה צרו עמנו קשר ראשית בכדי למנוע נזק אפשרי לרכבכם.
  • רכישת מוצרם באמצעות האתר
  • המוצרים המוצעים לרכישה באמצעות האתר מופיעים לפי מותגים וקטגוריות וניתן לזהותם באמצעות תמונה, מספר קטלוגי ותיאור הנדרש לפי חוק. על אף האמור, ייתכן ולעיתים שהתיאור יהיה כללי ולא ממצה, במקרה זה אתם יותר מרשאים לפנות בשאלות למוקד השירות שלנו לקבלת מידע נוסף. הנציגים שלנו מקצועיים ביותר וישמחו לסייע לכם למצוא את המוצר המתאים. בסמוך אל המוצר מצוין מחירו הכולל.
  • אנו משתדלים לקשר לכל מוצר תמונה המייצגת אותו כפי שהוא בצורה הטובה ביותר. על אף האמור, התמונות באתר הינן להמחשה בלבד וייתכן לעיתים שבפועל המוצר יראה שונה מאשר בתמונה באתר. ללקוח לא תהיה כל טענה או דרישה כלפי החברה בקשר לכך.
  • המחיר של המוצר כפי שהוא מופיע באתר הינו המחיר הקובע לשם רכישת המוצר באמצעות האתר ולא תהיה למשתמש כל טענה אם מחיר של המוצר שונה באחת או יותר מהחנויות בהן נמכרים המוצרים ו/או המותגים של החברה.
  • לכל רכישה יתווספו דמי משלוח כפי שיפורטו באתר. על אף זאת, יש אפשרות לאיסוף עצמי או הזמנתם ישירות למרכז שירות ללא דמי משלוח.
  • הליך הרכישה
  • הרכישה והסליקה באתר מבוצעים באמצעות תהליך רכישה מאובטח באמצעות חברת CreditGuard. איננו שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולא יכולים לעשות בהם
    שימוש חוזר. לטובת התשלום, אתם מועברים לעמוד התשלום של חברת הסליקה שעומד בתנאים מחמירים של אבטחה והצפנת מידע. אנו מציעים לכם באתר אפשרות לשמור בצורה מאובטחת את פרטי האשראי באמצעות שירות הסליקה של CreditGuard לצורך הקלת התהליך ברכישות עתידיות.
  • לקוח יבחר את המוצרים ו/או השירותים שהוא מעוניין לרכוש ומוסיף אותם לסל הקניות. בתום שלב בחירת המוצרים, על הלקוח לבצע תהליך רכישה על ידי מילוי פרטיו המדויקים במקום המיועד לכך באתר. מילוי פרטים אישיים כוזבים ו/או פרטי אשראי כוזבים מהווה עבירה פלילית. כמו כן, אי מילוי פרטים מדויקים למשלוח עלול לגרום לכך כי לא ניתן יהיה לספק את המוצרים המוזמנים למען הנכון ובמקרה כזה לא תהיה כל טענה ו/או דרישה כלפי Solo.  
  • לאחר ביצוע ההזמנה נשלח ך לכתובת הדוא"ל שהזנת אשור הזמנה.
  • ב Solo אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג לכם מלאי עדכני באתר ולהחזיק מלאי סביר של המוצרים המוצעים באתר. זאת בכדי לספק כל מוצר שהוזמן ולמונע הזמנות של מוצרים שאינם במלאי. עם זאת, ייתכן שהמוצר שהוזמן אינו נמצא במלאי מסיבות שונות, במקרה זה ניצור אתכם קשר עם בדוא"ל או בטלפון ונודיע לכם על כך. במקרה כזה לא תחויבו ו/או תזוכו בגין רכישת המוצר.
  • בכל מקרה, לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין הזמנת מוצר שלא ניתן לספקו מכל סיבה שהיא.
  • פרטי הלקוח ישמשו אך ורק על מנת לבצע את ההזמנה אלא אם כן הסכים הלקוח במפורש לעשות בהם שימוש אחר.
  • לאחר ביצוע העסקה יישלח ללקוח טופס גילוי בדוא"ל ובו מספר הזמנה ופרטי ההזמנה.
  • ניתן לבצע תשלומים עבור עסקאות המתבצעות באתר באמצעות כרטיסי אשראי ישראליים ובאמצעות paypal.
  • על אף האמור, השלמת ביצוע העסקה מותנת באשור חברת האשראי. במידה והעסקה לא תאושרנה על ידה, תשלח ללקוח הודעה על כך ולא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה כנגד Solo בקשר לכך.
  • שליחויות ואספקה
  • לאחר בחירת המוצרים יבחר המשתמש את אופן האספקה המתאים לו בהתאם לאפשרויות המוצגות באתר. אפשרויות אספקה הן:
  • איסוף עצמי- מאחת מחנויות Solo הייעודיות או נקודות איסוף בפריסה ארצית. הלקוח יקבל הודעה עם הגעת המוצרים לנקודת האיסוף. יש לאסוף את המוצרים רק לאחר קבלת אישור הגעה מהחברה.
    • בעת האיסוף יש להציג ת"ז של מבצע ההזמנה וכרטיס אשראי עמו בוצעה ההזמנה. במידה שאוסף המוצר אינו בעל ההזמנה, יש לציידו בטופס ייפוי כח, כרטיס אשראי של מבצע ההזמנה ות"ז של מבצע האיסוף.
    • המוצר ישמר בנקודת האיסוף עד 7 ימי עסקים מעת שליחת העדכון בדבר הגעתו.
    •  שליחות עד הבית - לכתובת מלאה ומדויקת כפי שנמסרה על ידי המשתמש. חברת השילוח תצור עמכם קשר לתיאום המשלוח.
    •  התקנה בנקודת שירות- ישירות לאחד ממרכזי השירות במידה ונרכש שירות. עלויות ההתקנה יפורטו באתר.
  • אפשרויות המשלוח הרלוונטיות לכל מוצר, נקודות האיסוף עבור כל מוצר וזמני אספקה יפורטו באתר בעת בחירת המוצר.
  • דמי משלוח:
  • סוג שילוח עלות משלוח זמן אספקה איסוף עצמי ללא עלות  עד 4 ימי עסקים שליח עד הבית ממשקל 0-25 ק"ג 25 ₪  עד 5-7 ימי עסקים *** משלוחים לערים מרכזיות יבוצעו לרוב בתוך 3-4 ימי עסקים. משלוחים לערים שאינן מרכזיות עשויות להתבצע בתוך 5-7 ימי עסקים. ממשקל 25-35 ק"ג 50 ₪ ממשקל 35 ק"ג ומעלה 75 ₪ ברכישה מעל 100 ₪ משלוח חינם התקנה בנקודת שירות אין עלות שילוח. עלות ההתקנה תוצג באתר לפי המוצר.  בהתאם למועד ההתקנה שתואם באתר.   *** ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת וחגים.
  • יובהר, כי החברה רשאית לשנות בעתיד את דמי השילוח ואלו ייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
  • אם לקוח בוחר לרכוש שירותי התקנה ו/או טיפול לרכב, המוצרים יסופקו למרכז השירות שבחר. הלקוח יבחר את מועד הטיפול ו/או ההתקנה, במידה ותתגלה בעיה באותו מועד נציג Solo או מרכז השירות יצור קשר עם הלקוח לתיאום מועד חלופי.
  • מרכז השירות יבצע את ההתקנה או הטיפול בקשר לחלקים שנרכשו על ידי המשתמש באתר ובהתאם למידע שנמסר לו על ידי המשתמש. על אף זאת, אם מתברר כי החלק אינו מתאים לרכב או לא ניתן לבצע את הטיפול ו/או ההתקנה מסיבה אחרת לא תהיה למשתמש כל טענה כנגד Solo  ו/או מרכז השירות. במקרה כזה תעמוד לו אפשרות לקבל החזר מלא או הזמנת חלק חלופי תואם. במידה ויבחר בביטול העסקה, יוחזר למשתמש את התמורה ששילם עבור השירות ו/או החלק שרכש.
  • Solo מעניקה אחריות אך ורק לחלקים ו/או השירות שנרכשו באמצעותה.
  • ביטול עסקה והחזרת מוצרים
  • לקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") כאשר לא מדובר בפגם במוצר.
  • ביטול רכישת מוצר- עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר, אתם רשאים לבטלה באמצעות הודעה בדבר ביטול העסקה לחברה, החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך המכיל את עיקר תנאי העסקה, לפי המאוחר מבניהם, והכל בהתאם להוראות החוק.
  • בסעיף ‏זה: "אדם עם מוגבלות"- כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998. "אזרח ותיק"- מי שמלאו לו 65 שנים. "עולה חדש"- מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות. היה הצרכן אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, זכותו של הצרכן כאמור לביטול עסקה לרכישת מוצר אשר בוצעה באתר היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך עקרי העסקה, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • אתם רשאים לבטל את העסקה בעל פה (באמצעות הטלפון או באחת מחנויות Solo), בדואר רשום, בדואר אלקטרוני, בפקס מס 08-9218461 או באתר, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר. הודעת הביטול תכלול את שמכם המלא ומספר תעודת הזהות שלכם. אם הודעת הביטול נמסרת בעל פה החברה רשאית לבקש פרט מזהה נוסף.
  • בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר או עקב אי אספקה של המוצר במועד שנקבע בעסקה או בשל כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהצרכן סכום כלשהו. הצרכן יעמיד את המוצר (וכל נכס אחר שקיבל בעקבות עשיית העסקה) לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.
  • אנו עובדים קשה כדי לייצר עבורכם את התאמה המדויקת ככל הניתן בין המוצרים לרכבים. עם זאת אנו ממליצים לכם לבדוק היטב כי החלק המוצע לרכישה הינו החלק המתאים עבורכם. ייתכן ותדרשו למידע נוסף ואתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם נציג השירות שלנו ב Solo. במידה ואינכם בטוחים בהתאמה, חכו עם התקנת החלק ברכבכם וצרו עמנו קשר ראשית בכדי למנוע נזק אפשרי לרכבכם.
  • במידה והביטול ייעשה לאחר שהמוצר הותקן ברכב של הצרכן הדבר עשוי להיחשב כהרעה במצבו של המוצר וSolo תהא רשאית לתבוע את נזקיו בשל הפחתת ערך המוצר כתוצאה מכך.
  • בביטול עסקה שלא עקב: (1) פגם או אי התאמה במוצר; או (2) אי אספקה במועד שנקבע בעסקה; או (3) כל הפרה אחרת של תנאי העסקה- תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. החברה רשאית לגבות דמי ביטול וטיפול בשיעור 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק. על הצרכן להחזיר את המוצר, על חשבונו לאחד מחנויות Solo. הצרכן רשאי להחזיר את המוצר לחנויות Solo בעצמו, יחד עם זאת החברה מאפשרת להחזירו בתשלום משלוח באמצעות שליח מטעמה.
  • על הטובין לחזור באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. כמו כן אין בהוראות סעיפים ‏‎30-‎37 לעיל כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה מהמשתמש במקרה שהחזיר לחברה טובין שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.
  • ביטול שירות- במקרה של ביטול שירות, הביטול ייעשה בתוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה לפי המאוחר, בתנאי שהביטול ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
  • דיוור ישיר פרסומת ומבצעים
  • בעת מסירת פרטיו לרכישת מוצר או מטרה אחרת, יציין הלקוח אם הוא מעוניין לקבל דברי פרסומת, דיוור ישיר ו/או עדכונים מאתSolo או מי מטעמה באמצעות הדואר האלקטרוני, הפקס, SMS או הודעה קולית. הלקוח רשאי לחזור בו מהסכמתו זו בכל עת ולהודיע לSolo על סירובו לקבל דברי פרסומת באמצעות לחיצה על כפתור "הסר" בהודעות הנשלחות ו/או משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני: office@solomycar.com או לפקס 08-9218461.
  • הגנת הפרטיות
  • גלישה - הגלישה באתר מתאפשרת ללא צורך במסירת פרטים אישיים או סיסמה. בעת גלישת הלקוח באתר, גם אם לא הסכים לקבל דיוור ישיר, יכול שיצטבר מידע על מבצעים שהביע בהם עניין, עמודים או קטגוריות שבהם צפה, הצעות ושירותים שעניינו אותו ועוד. אנו משתמשים במידע זה כדי לסייע לכם ברכישה באתר, להמליץ על מוצרים רלוונטיים ופילוח סטטיסטי. אנו עשויים להעביר מידע כאמור ו/או להשתמש בו, בין היתר, לצרכי פרסום, לשם משלוח דפי נחיתה רלוונטיים עבורכם ובלבד שהקשר של הלקוח הספציפי למידע זה לא ניתן לזיהוי.
  • רכישה - המידע שנמסר על ידי הלקוח בעת רכישה הינו לצורך ביצוע תהליך תשלום ומשלוח בלבד.
  • שימוש ב"קוקיס" - החברה רשאית לעשות שימוש בנתוני גלישה באתר ובכלל זה שימוש ב"קוקיס" יובהר כי שימוש כאמור אינו מזהה את זהות של המשתמש.
  • אחריות
  • כל המוצרים המוצעים לרכישה באתר הינם חדשים, באריזותיהם המקוריות וחלים לגביהם כללי האחריות והשירות הרגילים לגבי מוצרים מאותו סוג.
  • חלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר מלווים בתעודת אחריות. במקרים אלה תעודת אחריות תהיה מטעם היצרן ו/או היבואן ו/או נותן השירות ו/או SOLO (להלן: "בעל האחריות").
  • אחריות על חלקי חילוף- יובהר כי כל חלקי החילוף (מוצרים תחת קטגוריית "חלקי חילוף" באתר מלווים באחריות יבואן אשר ויחשבו במקרה זה כבעלי האחריות ולא Solo.
  • האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם, ליכולת פעולתם התקינה ולמפרט פעילותם חלה אך ורק על בעל האחריות.
  • האחריות לפעולתם התקינה של המוצרים חלה על החברה החתומה על תעודת האחריות שסופקה יחד עם המוצר לרוכש.
  • בהעדר אחריות של היצרן ו/או היבואן ו/או נותן השירות Solo תהיה האחראית למוצרים (במסגרת תעודת האחריות המקורית) ובלבד שנעשה שימוש סביר במוצר.
  • במקרה שSolo הינה בעלת האחריות היא מתחייבת לתקן מוצרים עליהם חל אחריות על פי דין. בנוסף, מתחייבת Solo לבדוק כל מוצר שנרכש באתר שמתגלה בו קלקול תוך שנה מיום רכישתו, ולתקנו, במידת הצורך, אם הוא נובע מפגם בתהליך הייצור בלבד, בכפוף שנעשה שימוש סביר במוצר. במידה והפגם אינו ניתן לתיקון יוצע ללקוח מוצר חלופי או שובר זיכוי. על אף האמור ולמען הסר ספק, אין לSolo אחריות על קלקול הנגרם כתוצאה משימוש רשלני, היזק בזדון, שימוש לא סביר במצור ולפגם במוצר כתוצאה מניקוי או טיפול שלא בהתאם להוראות שימוש או טיפול סביר.
  • Solo לא תהיה אחראית בקשר לכל תקלה, בעיית תקשורת, וירוס או תקלה טכנית במחשב או מכשיר אלקטרוני אחר של הלקוח או מי מטעמו כתוצאה מגלישה או שימוש באתר Solo.
  • מידע באתר
  • באתר מופיע מידע מאת גורמים חיצוניים (ספקים, יצרנים וכו'). מידע כאמור מוצג באחריות הגורמים החיצוניים בלבד וSolo אינה אחראית לאמיתות תוכנו והיא לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שיגרם ללקוח כתוצאה מהסתמכות על תוכן המידע המגיע מאותם גורמים חיצוניים. זאת למעט החזרת מוצר בשל אי התאמה כפי שמפורט בתקנון.
  • העלאת תכנים וצבירת נקודות
  • Solo רואה בגולשים באתר קהילה משמעותית שיכולה לסייע לצרכנים נוספים לקבל מידע אודות מוצרים והתקנתם, עשה זאת בעצמך ועוד.
  • לאור כך האתר מאפשר לגולשים להעלות אליו מידע אודות טיפולים ברכב, הסברים על מוצרים, טיפים לטיפול ונהיגה, סרטוני עשה זאת בעצמך ועוד ("מידע"). בתמורה Solo שמחה להעניק נקודות למימוש באתר כפי שיפורט להלן.
  • כל מידע שגולש מבקש להעלות לאתר כפוף לאשור מראש מצד Solo. על אף האמור, Solo רשאית, מבלי צורך לנמק, שלא להעלות תכנים אם על פי שיקול דעתה הבלעדי המידע אינו מתאים ו/או רלוונטי ו/או ראוי ו/או נחוץ לפרסום.
  • לגולש ניתנת באתר האפשרות לבחור האם לפרסם את שמו במידה והמידע יאושר ויועלה לאתר או שמא להעלותו בפרטים חסויים.
  • Solo רשאית לבצע תיקוני כתיב בטרם אישור המידע. עבור כל שינוי מעבר לכך Solo תבקש ראשית את אישור הגולש.
  • Solo משתדלת להעלות רק תכנים אמינים אך יש לשים לב כי המידע מתקבל מאת הגולשAS IS ואיןSolo אחראית לאמיתות ו/או איכות תוכנו.
  • נקודות זכות למימוש בעת רכישה
  • Solo תעניק נקודות זכות ללקוחותיה כפי שיפורט להלן. נקודת זכות 1 שווה ל-1 ₪ למימוש ברכישת מוצר או שירות באמצעות האתר .
  • גולש שהמידע שהעביר , אושר על ידי Solo והועלה לאתר, יהיה זכאי ל:
  • 50 נקודת זכות בגין העלאה של מאמר אשר אושר.
  • 50 נקודות זכות בגין העלאה של סרטון הדרכה אשר אושר.
  • 50 נקודות זכות בגין העלאה של מדריך אשר אושר.
  • הגולש רשאי לממש את נקודות הזכות בעת רכישת מוצרים ו/או שירותים. יובהר כי המימוש אפשרי כנגד כל הנקודות שנצברו במועד המימוש, אלא עם סכום העגלה נמוך מסכום הנקודות שנצברו אז ימומשו רק סכום נקודות הזהה לסכום בעגלה.
  • איסור שימוש לרעה
  • לקוח לא יעשה כל פעולה אשר עלולה לפגוע באתר, בתכניו ובמפעיליו ובכלל זה לא יעביר תכנים שעלולים לפגוע בצנעת הפרט ו/או שמנוגדים לחוק לשון הרע, חוק הגנת הפרטיות, חוק זכויות יוצרים וכל דין אחר. כמו כן לקוח לא יפיץ או יעביר באמצעות האתר חומר או מידע הכולל וירוס או כל דבר אחר העלול לפגוע בתקינות ובטכנולוגיות התומכות באתר.
  • מבלי לגרוע מן האמורSolo רשאית לחסום גישה לאתר ללקוח, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת ו/או נימוק, אם על פי שיקול דעתה נראה כי לקוח עושה שימוש לרעה באתר בכל צורה שהיא והלקוח מתחייב לשפות אתSolo בכל מקרה שכתוצאה מהתנהגותו בקשר לשימוש באתר, נגרם נזק לSolo ו/או לצד שלישי.
  • קניין רוחני
  • האתר והתכנים הכלולים בו, לרבות סימני המסחר, זכויות רשומות וזכויות שטרם נרשמו, הלוגואים, הטקסטים, התמונות, הגרפיקה, קבצי שמע ווידיאו וקבצי מדיה אחרים, עימוד האתר, אופן סידורם של התכנים וכל רכיב אחר המהווה חלק מן האתר, הינם קניינם הרוחני של Solo או של צד שלישי שנתן לה הרשאה מפורשת לעשות בהם שימוש. אין להפיצם ו/או להעתיקם ו/או לשכפלם ו/או לעשות בהם שינויים או עריכה, תרגום או שימוש אחר כלשהו, מלא או חלקי למטרה מסחרית או באופן העלול לפגוע בקניין הרוחני של Solo או של צד שלישי כאמור, ללא הסכמה מפורשת מראש ובכתב מאת Solo. כמו כן אין לעשות שימוש כלשהו בנתונים המופיעים באתר ללא אשור בכתב ומראש מאת החברה. אין להעלות קישור מאתר החברה ו/או מאחד מדפי אתר החברה לאתר אחר ללא אשור בכתב ומראש מאת החברה.
  • מבלי לגרוע מן האמור לעיל, יובהר כי Solo קיבלה רישיון לשימוש בנתונים של Tec Doc. אין להעתיק ו/או להפיץ ו/או לעשות שימוש בנתונים אלא ללא הרשאה ספציפית ומראש מאת חברת Tec Aliiance.
  • דין וסמכות שיפוט
  • הדין החל על השימוש באתר הוא דיני מדינת ישראל בלבד. סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט במחוז תל אביב.
  • שונות
  • לSolo שיקול הדעת הבלעדי לא לאפשר ו/או להפסיק, ללא הודעה מוקדמת וללא צורך בהנמקה, שימוש באתר למי שהפר תנאי מתקנון זה.
  • אנו עשויים לשנות את תקנון האתר בכל עת על פי שיקול דעתנו הבלעדי וללא צורך בהודעה מראש. עם זאת כמובן נשלח הודעה בדבר השינוי לכל מי שאישר דיוור ישיר.
  • Solo רשאית להמחות את זכויותיה לפי תקנון זה לכל צד שלישי כל עוד הצד השלישי  יפעל בהתאם להוראות תקנון זה.
  • אנו מאחלים לך קנייה מהנה!
    user icon לא נבחר רכב |
    x close button