- 145
- 155
- 165
- 175
- 185
- 195
- 205
- 215
- 225
- 235
- 243
- 245
- 255
- 265
- 275
- 285
- 295
- 305
- 315
- 325
- 25
- 30
- 35
- 40
- 45
- 50
- 55
- 60
- 65
- 70
- 75
- 80
- 13'
- 14'
- 15'
- 16'
- 17'
- 18'
- 19'
- 20'
- 21'
- 22'
צמיגי קונטיננטל
בעולם הצמיגים לרכב מהווים צמיגי קונטיננטל שחקן מרכזי ומשמעותי. היכולת ליהנות מאיכות הצמיגים של החברה הגרמנית זמין גם לקהל הלקוחות של solomycar הנהנים ממבחר רחב ומגוון של צמיגים באיכות ומחירים הוגנים.
בכתבה שלפניכם תזכו להכיר מותג צמיגים נוסף בו אנו, ב-solomycar, מאמינים. צמיגי קונטיננטל הפכו למועדפים על לא מעט נהגים ונהגות ישראלים, כשאיכות התעשייה הגרמנית מתבטאת כאן במלוא הדרה.
מחיר צמיגי קונטיננטל באתר שלנו כוללים את התקנתם ומאפשרים לכם ליהנות מצמיגים במחיר ידידותי, זאת תוך היכולת ליהנות מצוותים מקצועיים שיתקינו לכם את הצמיגים ברכב באופן בטוח ומקצועי.
חברת קונטיננטל (Continental) נוסדה ב-1871 בהאנובר שבגרמניה. בשנותיה הראשונות התמקדה קונטיננטל בייצור של מוצרי גומי, אריגים, בדים המשלבים גומי ואף בייצור של צמיגים מלאים עבור כרכרות ואופניים. לוגו החברה ובו ציור של סוס נרשם כסימן רשום ב-1882 והוא מופיע בגאון עד היום.
ב-1892 הפכה קונטיננטל לחברה הראשונה בגרמניה שהחלה בייצור של צמיגים פניאומטיים (צמיגים המלאים באוויר השמישים עד היום) לאופניים, כששבע שנים מאוחר יותר החלה החברה בייצור צמיגים פניאומטיים חלקים גם לרכבים.
נכון להיום, הפכו צמיגי קונטיננטל לצמיגים המאבזרים לא רק כלי רכב פרטיים, כשגם בענף המשאיות, האוטובוסים והאופניים הבחירה המועדפת על ידי רבים היא בצמיגי החברה. יצרניות רבות ברחבי העולם מעדיפות לאבזר את רכביהם בצמיגים אלו, כשבין היתר ניתן להצביע על פולקסווגן, ג'נרל מוטורס, טויוטה, הונדה ו-וולוו.
עבודה בשיתוף פעולה עם יצרניות רכבים בינלאומיות
לחברת קונטיננטל מספר מרכזים טכנולוגיים מרכזיים באירופה וארה"ב. מרכזים אלו עובדים תוך שיח פורה מול יצרניות רכב בינלאומיות וצרכנים, זאת בכדי לספק לנהגים ונהגות בארץ ובעולם צמיגים לרכבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
באותם מרכזים טכנולוגיים של החברה קיימים צוותי מהנדסים, מתכנתים, מפתחים ויצרנים אשר פועלים יחדיו על מנת לשפר ולשדרג אלמנטים שונים בצמיגים אותם החברה מייצרת מידי שנה. חלק מההיבטים המרכזיים עליהם עמלים באותם מרכזים, מתייחסים ליכולת הבלימה של צמיג לרכב, הרחבת יציבות הצמיגים, צמצום החלקה, שיפור הנוחות, מקסום נצילות ויעילות הצמיגים ועוד.
חלק מההצלחה הרבה של צמיגי קונטיננטל לאורך השנים, נובעת מהעובדה כי אותה חברה אינה רואה בצמיגים יחידה נפרדת ברכבת העומדת בפני עצמה, אלא כחלק מנגנוני מרכזי מתוך מערכת שלמה האמורה להשתלב יחד עם מערכות הכוח ברכב, אביזרי השליטה האלקטרוניים ומערכות נוספות.
בחינת איכות הצמיגים של קונטיננטל
היכולת של החברה לייצר, בסופו של תהליך, איכות גבוהה של צמיגים יעילים ובטוחים נעשה באמצעות בדיקות איכות קפדניות בתנאי מעבדה, זאת תוך שימוש במספר רחב של סימולציות ומסלולי מבחן, כשאלו מכסים בכל שנה קלנדרית כ-25 מיליון ק"מ וכוללים כ-67 אלף בדיקות.
בחינת צמיגי קונטיננטל נעשית תחת תנאי מזג אוויר שונים, כשלחברה מסלולי מבחן בשבדיה, גרמניה, שוויץ, ניו זילנד, ארה"ב וסין. מסלול המבחן בשבדיה, הנמצא בעיירה Arvidsjaur שבמחוז לפלנד, משמש כמסלול מבחן אידיאלי לבחינת צמיגי קונטיננטל המותאמים לתנאי חורף קיצוניים.
מסלולי הבדיקה של החברה מהווים מסלולים זהים, זאת תוך הקפדה על בדיקות המסלולים בכל עת ובכדי לוודא שאלו נשארו בתנאים האידיאליים בכדי לספק בדיקה תקפה ומהימנה של כל צמיג בכל תנאי כביש ומזג אוויר.
צמיגי קונטיננטל למזג אוויר קיצי
את ישראל ניתן לאפיין כמדינה בה מזג אוויר קיצי מקבל ביטוי נרחב וקיצוני יותר. מכאן, שלקוחות solomycar, ברוב המקרים, יגלו עניין ברכישת צמיגים לרכב של קונטיננטל המותאמים למזג אוויר זה.
לאחר התאמת מידות צמיגים לדגם הרכב, חשוב להתאים את פרופיל צמיג הקיץ ולהתייחס לתרכובת הגומי שלו. לצד זאת, ממליצים המומחים בקונטיננטל לרכוש צמיג קיץ בעל עומק דריכה מספק וצמיג בעל לחץ נמוך יותר לעומת הלחץ הקיים בצמיגים המתואמים למזג אוויר חורפי.
ברכישה של צמיג קיץ לרכב של קונטיננטל, תוכלו להתרשם כי מדובר בצמיג נוקשה יותר וזאת למול העובדה שנוקשות הצמיג מאפשרת לו עמידות גבוהה יותר למול טמפרטורות הקיצון הקיימות בישראל בחודשי הקיץ.
תרכובת הגומי הנוקשה יותר בצמיגי הקיץ מאפשרת לנו, הנהגים והנהגות, ליהנות מצמיגים בעלי מרחק בלימה קצר יותר (מאפשר לרכב לעצור עצירה מוחלטת במרחק קטן יותר מרגע הבלימה) וכאלו התורמים לצריכת דלק נמוכה יותר של הרכב.
צמיגי קונטיננטל למזג אוויר חורפי
לצד צמיגי הקיץ הפופולריים בישראל, אנו ב-solomycar מאפשרים לכלל לקוחותינו ליהנות גם מצמיגי חורף של המותג הגרמני. מדובר בצמיגים הנראים זהים כמעט במראה לצמיגי הקיץ, אך להם מאפיינים שונים המותאמים למזג אוויר חורפי, לבטח עבור נהגים ונהגות שחיים בתנאי חורף דוגמת הרי יהודה וירושלים ורמת הגולן.
פרופיל צמיגי החורף שונה מזה הקיים בצמיגי הקיץ של קונטיננטל. בנוסף לכך, מתאפיינים צמיגי החורף של החברה בתרכובת גומי רכה יותר ומכאן שההמלצה היא להימנע משימוש בצמיגי החורף בחודשי הקיץ.
בצמיגי החורף של קונטיננטל תוכלו להבחין בחתכים קטנים וצפופים יותר, כשאלו מאפשרים לנוע על כלי הרכב בצורה בטוחה בדרכים המכוסות קרח או שלג ובכך למנוע מצבים מסוכנים בהם כלי הרכב מחליקים וזאת מבלי שהנהג או הנהגת ברכב שולטים בנעשה.
כפי שציינו קודם, צמיגי החורף של קונטיננטל נבדקים בשבדיה. כל סדרת צמיגים נבדקת על גבי שבעה מסלולי מבחן שונים באורך כולל של 10 ק"מ. באותם מסלולי מבחן נעשית בחינה של צמיגי החורף בתנאים בהם הכבישים רטובים או מכוסים בשכבת קרח ושלג. בנוסף לאלו, מבצעים המומחים בדיקה של הצמיגים במערכת אוטומטית בלתי תלויה – ה-AIBA (Automated Indoor Braking Analyzer).
ייצור הגומי בצמיגי קונטיננטל
כיום, צמיג לרכב איכותי מורכב, ברוב המקרים, מ-25 רכיבים שונים ומ-12 תרכובות גומי בממוצע. בייצור של צמיגי קונטיננטל עושה החברה שימוש אך ורק בחומרים באיכות הגבוהה ביותר, כשצמיגי החברה עשויים משילוב של גומי טבעי וסינתטי.
הגומי הטבעי לאותם צמיגים מתקבל מעץ הגומי. לאחר קרישתו, מתבצע ניקוי של גושי הגומי במים, כשלאחר מכן דוחסים את הגומי לכדורים הנמהלים יחד עם תוספים נוספים בתוך נוסחת תמהיל מדויקת שנוצרה בחברה.
הגומי הסינתטי, לעומת זאת, מיוצר מתערובת של מספר תוספים תחת תנאי מעבדה בצורה מלאכותית. ייצור איכותי של גומי סינתטי מאפשר לקבל גומי ברמה גבוהה של עמידות כנגד החלקות ובהתאם לאופן עיבודו, ניתן להפיק גומי סינתטי ברמת הגמישות לה אנו זקוקים.
התוספים, בין היתר, בהם עושה שימוש קונטיננטל בייצור הצמיגים שלה כוללים פחמן שחור וסיליקון. אלו תורמים לעמידות צמיגי קונטיננטל כנגד שחיקה ובלאי ותורמים לאחיזות הצמיגים עם הכביש.
לשילוב של גומי טבעי וסינתטי, צמיגי קונטיננטל זוכים אף לחיזוק של מספר חומרי טקסטיל. אלו כוללים שילוב של ריון (בד חצי סינתטי), ניילון, פוליאסטר וסיבי ארמיד (משפחה של סיבים סינתטיים להן תכונות פיזיקליות הכוללות עמידות בחום גבוה וחוזק קריעה). עומק נוסף במכלול הצמיגים כולל כמובן את חגורות וחוטי הפלדה המהווים את שלד הצמיגים.
טכנולוגיית ה-ContiSilent של קונטיננטל להפחתת רעש הצמיגים
היבט הרעש שהצמיגים מייצרים בעת נסיעה מקבל גם הוא פתרון אצל קונטיננטל וזאת באמצעות הטכנולוגיה הייחודית שפתחה החברה.
הטכנולוגיה של קונטיננטל כוללת אבזור של הצמיגים במפחית רעש פנימי הכולל בולם קצף פוליאריטן המחובר אל משטח פנימי באזור הדריכה של הצמיג באמצעות דבק. בולם הקצף עמיד לטמפרטורות גבוהות ובלימה במהירויות גבוהות, נשאר שלם לאורך זמן רב ותורם להפחתת הרעש מהצמיגים עד לכדי רמה של 9 דציבלים פחות מצמיגים אחרים בשוק.