הזן מספר רישוי
בית > מידע שימושי > בולמי זעזועים - איך הם עובדים?

כל מי שמחזיק ברכב פרטי, יודע כי הרכב מורכב מ- 4 צמיגים, מספר דלתות, כריות אוויר, מראות וכדומה, אך הרוב לא חושבים על בולמי זעזועים. למעשה, ללא בולמי זעזועים איכותיים ומקצועיים, הנסיעה ברכב הייתה הופכת לסיוט. יש לזכור כי בולמי הזעזועים מאפשרים הן לנהג והן לשאר הנוסעים ברכב ליהנות מנסיעה חלקה יחסית, מבלי להרגיש את כל המכשולים השונים, שעלולים להופיע במהלך הנסיעה. כדאי לזכור כי הרכב נתון ללחצים עצומים בזמן הנסיעה, מאחר וישנם לא מעט כוחות המופעלים עליו. יש לזכור כי מעבר לחשיבות של צמיגים איכותיים ומקצועיים, הבאים במגע ישיר עם הכביש ובכך מסייעים לשכך את הזעזועים הראשוניים, בולמי הזעזועים סופגים את הזעזועים השונים המגיעים מכיוון הכביש ומאפשרים לרכב לשמור על אחיזת כביש טובה יותר. אנו בחברת סולו עוסקים בתחום של מוצרים לרכב ונשמח לסייע לכם לבחור את בולמי הזעזועים האיכותיים והמומלצים ביותר עבור הרכב שלכם.

כל מה שחשוב לדעת אודות בולמי זעזועים

בולמי הזעזועים נועדו כדי לבלום את הזעזועים המגיעים מכיוון הכביש, במטרה לקצר את מחזור הקפיצה של הקפיץ. זוהי הדרך היעילה ביותר, על מנת למנוע מצב של איבוד שליטה ואיבוד אחיזה על הכביש. כדאי לדעת כי בולם זעזועים לא תקין, עלול להגדיל באופן משמעותי את מרחק הבלימה, דבר שללא ספק עלול להוביל לתאונה, במקרה של בלימת פתע או מכשול אקראי באמצע הדרך. כמו כן, בולם זעזועים לא תקין עלול להשפיע באופן ניכר על פעולת ההיגוי, דבר שעלול להוביל לאיבוד שליטה על הרכב. לכן חשוב לוודא את התקינות והאיכות של בולמי הזעזועים ברכב שלכם, מאחר והדבר חיוני לבטיחות האישית שלכם ושל הנוסעים ברכב.

כיצד עובדים בולמי הזעזועים

למעשה צורת העבודה של בולמי הזעזועים נחשבת לפשוטה יחסית. בולמי הזעזועים אמורים לספוג את תנועת הקפיץ, על מנת לשמור על אחיזה טובה של צמיגי הרכב על הכביש. ברגע שמופעל לחץ על הקפיץ הוא נוטה להתכווץ ולהשתחרר מספר פעמים בצורה מחזורית. ככל שהתנועה המחזורית של הקפיץ תקטן, כך אחיזת הכביש תגדל והדבר ישפיע כמובן על רמת היציבות של הרכב ורמת הבטיחות של הנוסעים. לכן חשוב להשקיע בבולמי זעזועים איכותיים, מאחר והם נחשבים למוצר בטיחותי שאסור לזלזל בו. כדאי להדגיש כל על מנת לשפר את רמת האחיזה על הכביש, יש צורך להשקיע גם בצמיגים איכותיים, מאחר וצמיגים שחוקים או בלויים, עלולים להפחית את רמת האחיזה על הכביש ולסכן את נוסעי הרכב. כמו כן, כדאי לדעת כי הזנחה של בולמי הזעזועים עלולה להוביל לבלאי של תושבות המנוע והגיר, דבר שכמובן יעלה לכם לא מעט כסף.
אנו בחברת סולו נשמח לסייע ולייעץ לכם בנוגע לרכישה של בולמי זעזועים איכותיים ומקצועיים, המותאמים לרכב שלכם. לקבלת ייעוץ ופרטים נוספים, צרו קשר.
 

X
X
לצ'אט עם נציג
user icon
שלום,
x close button