הזן מספר רישוי
בית > טיפול תקופתי לרכב

טיפול תקופתי לרכב

טיפול תקופתי לרכב הוא אחד הטיפולים הבסיסיים והחשובים ביותר; טיפולים לרכב התורמים לפעילות תקינה של הרכב וחיוניים לצורך שמירה על בטיחותו. חברת SOLO, אשר חרטה על דגלה להנגיש את עולם הרכב אל כלל הציבור, מסייעת לכם לעבור טיפול תקופתי לרכב, לצד מגוון רחב של שירותים ומוצרים. וזאת, יחד עם שירות מקצועי, אדיב ומסביר פנים – גם ובמיוחד עבור אלו מכם החוששים מכל הקשור בהתמודדות עם הטיפול ברכב, אחזקתו ובחירת חלפים.

טיפול תקופתי לאוטו

כמה דברים שכדאי לדעת על טיפול תקופתי לאוטו:   מה כולל טיפול תקופתי לרכב?

טיפולים לרכב שהם תקופתיים כוללים בדיקה והחלפה של מספר רכיבים. ראשית כל, רכיבים אלו כוללים את המערכות הבאות: הגה ומתלים, סטרטר, בלמים, גיר, חשמל ועוד. כמו כן, הם כוללים את סוגי הנוזלים הבאים: בעיקר שמנים מסוגים שונים – שמן מנוע, שמן בלמים וגם נוזלי קירור (אנטיפריז) וכד'. מעבר לכך, הם כוללים את חלקי הרכב: בולמי זעזועים, רצועות, חלקים בלויים, צמיגים וכולי. זוהי בדיקה כללית אשר נוגעת לכל מערכות וחלקי הרכב. הטיפול נועד לאתר תקלות מגוונות, החל מגוף תאורה שאינו עובד ועד צמיג שחוק אשר יפגום ביציבות של הרכב. בדיקות אלו אשר נעשות בזמן מבטיחות את הפעולה התקינה של הרכב.

מתי נבצע טיפול תקופתי לרכב?

כאשר מדובר על טיפולים לרכב, עד היום נהוג היה לקרוא לטיפול התקופתי לרכב גם "טיפול עשרת אלפים" – כי בעבר המליצו רוב היצרנים לשלוח את הרכב לטיפול אחת ל-10,000 ק"מ. וזאת, בין היתר, כדי להקל על הנהג לזכור את מועד הטיפול. כיום, עקב שיפור מתמיד בטיבם של הרכבים, ייעול של המערכות וייצור החלקים השונים, הפך טיפול עשרת אלפים לטיפול 30,000 כמעט, כאשר צפוי שהטווח ילך ויגדל. לפיכך, איך נדע מתי ללכת לקבל טיפול תקופתי לרכב? חשוב לבדוק את הוראות היצרן: בכל ספר יצרן ישנה הנחיה לגבי הטיפול ויש לפעול על פי הנחיה זו בלבד. לרוב, ייבחר הנהג בין שתי אפשרויות: אחת על פי מספר הקילומטרים שהרכב עבר מאז הטיפול האחרון והשנייה – על פי זמן שעבר.

מרווחים בין טיפול לטיפול. אלו עשויים לשנות הכול. המרווח בין כל טיפול תקופתי לרכב יכולים להיות משמעותיים מאוד. אדם אשר מתעלם מן ההנחיות של היצרן, פוגע בביצועי הרכב. כאן אין מקום לבחירה: חובה להקפיד על מרווח תקין בין טיפולים לרכב.

יצרני הרכב קובעים מתי יש להחליף כל חלק, בהתאם לאורך החיים שלו, וישנם חלקים שנחליף כל טיפול מחדש באופן אוטומטי, ויש חלקים אשר יוחלפו לפי מועד שקבע היצרן. לדוגמא, מצתים (פלאגים) אלא יוחלפו בכל טיפול – רק בהתאם למועד שקבע היצרן.

טיפול עשרת אלפים

 

אם אתם בעלי רכב, בוודאי שמעתם לא אחת את המונח – טיפול עשרת אלפים. זהו טיפול שגרתי לצורך תחזוקת הרכב בלבד, אשר מומלץ לבצע לפי הוראות היצרן או בזמן הגעה ל-10,000 קילומטרים במד אוץ הרכב, או לחלופין בתום תקופת זמן של מספר שנים בהן הרכב נמצא בשימוש. את הטיפול ניתן לבצע במוסך המורשה של הרכב או באחד ממרכזי השירות לרכב המציעים טיפול זה. למשל חברת  SOLO מציעה שירות זה ועוד מגוון שירותי רכב נוספים בפריסה ארצית.

האם חובה לבצע טיפול עשרת אלפים?

בשנים הראשונות של הרכב, אחריות היצרן על הרכב מותנית בטיפולי תחזוקה שוטפים, בפנייה למרכזי השירות המורשים ועוד מספר הנחיות ודרישות של היצרן או היבואן. גם לאחר שתמה תקופת האחריות מומלץ כמובן להמשיך לבצע טיפולים תחזוקתיים כדי לשמור על תקינות הרכב והמשך ביצועיו.

בהתאם לכך נראה כי טיפול עשרת אלפים תקופתי אינו חובה כמובן לפי חוק או לפי משרד הרישוי אך הוא מומלץ ביותר ואף מעבר לכך.

למה ניתן לצפות במסגרת  הטיפול?

בעת הכנסת הרכב למוסך או למרכז שירות לצורך קבלת טיפול עשרת אלפים, יש לצפות לכמה פעולות ובדיקות שיעשו. מערכות הבטיחות של הרכב ייבדקו כמו גם הבלמים, מערכת ההיגוי, המצתים, נוזלי הרכב – נוזל בלמים, נוזל תיבת הילוכים, נוזל מצבר וכיוצא באלו. בנוסף יוחלפו שמנים, מסננים או כל חלק אחר אשר יצריך זאת.

בלאי טבעי של הרכב

רכב, בדומה לכל מכשיר חשמלי או מכני, סובל מבלאי טבעי עקב שימוש. זהו בלאי צפוי וידוע שיתרחש ועשוי לגרום לתקלות גדולות יותר אם לא יטופל בזמן. תחזוקה תקופתית מונעת הדרדרות של בלאי טבעי זה לתקלות רציניות וגדולות יותר. ככל שהרכב יטופל ויתוחזק, כך הוא יאריך ימים, ייסע ללא תקלות, יעניק לנהג ולנוסעים חוויית נהיגה איכותית וישרת אותם לאורך זמן.

חברת SOLO מציעה ללקוחותיה מגוון טיפולים, אביזרים, כלים ותוספות לתחזוקת ולשימוש ברכב, והיא עושה זאת כבר שנים רבות במיומנות ובמקצועיות. ניתן לבצע במרכזי השירות שלה טיפולים שוטפים, שטיפת מכוניות, החלפת צמיגים או טיפול בתקר (פנצ'ר), החלפת מצבר, רכישת ציוד לשטח ועוד מגוון פעולות.

 

איפה עושים טיפול עשרת אלפים

 

כל רכב, בייחוד בשנים הראשונות שלו, מומלץ שיעשה בדיקה או טיפול תקופתי כדי לשמור על תקינותו וכדי למנוע תקלות חמורות יותר.

לכל רכב מצורף "ספר רכב" אשר מפרט, מסביר ומנחה את הנהג כיצד לפעול במגוון מצבים – כמה אוויר למלא בצמיגים, איזה סוג דלק מתאים למנוע, מה המשמעות של כל נורה בלוח המחוונים וכמובן מתי מומלץ לעשות בדיקה תקופתית. בעבר נהוג היה לציין טיפול עשרת אלפים כיוון שזהו מספר מספיק עגול וגדול על מד הקילומטרים. היום מקובל לבצע "טיפול תקופתי" לאחר תקופה של חצי שנה עד שנה או לפי מד הקילומטרים בהתאם להוראות היצרן.

כאשר פונים למוסך או למרכזי שירות, בדומה לאלו של חברת SOLO, מומלץ לבדוק את הוראות היצרן בנוגע לזמני הטיפול ולפעול על פיהם.

מה עלי לדעת על טיפול עשרת אלפים?

גם מי שאינו מכיר כל חלק, רכיב או מערכת במכונית, כדאי שידע איזה מרכיבים נבדקים במסגרת הטיפול התקופתי. ידיעה והכרה המונחים והמושגים מפחיתה את החששות ומאפשרת לבעל הרכב לוודא כי אכן הטיפול בוצע כראוי.

בזמן טיפול עשרת אלפים נבדקים כמה מערכות מרכזיות של הרכב – בלמים, מערכת ההיגוי, המנוע, הצמיגים וכדומה. בנוסף, ישנם חלקים שמוחלפים במהלך הטיפול כגון, מסנני שמן, מסנן אוויר, שמן מנוע, פלאגים וכדומה.

 

מה קורה כאשר הרכב מתיישן?

טיפול תקופתי כאמור שומר על תקינות הרכב, והקפדה על מועדי הטיפול עשויה למנוע טיפולים גדולים יותר ואף תקלות בלתי צפויות. טיפול עשרת אלפים נועד אמנם לשמור על הרכב אך יש תהליכים המתרחשים באופן טבעי.

הראשון מתייחס לבלאי הטבעי המתרחש ככל שהרכב נמצא יותר זמן בשימוש. השני מתייחס לרמת ההקפדה והשמירה על הרכב שהולכת ופוחתת עם השנים, לעיתים הרכב גם מחליף בעלים מה שגורם לירידה נוספת בהקפדה על טיפולים.

 

היכן ניתן לבצע טיפולים תקופתיים?

בשנים הראשונות נדרש הרכב לעבור טיפולים באחד המוסכים המורשים כדי לשמור על אחריות היצרן. לאחר מכן, יכול בעל הרכב לבצע את הבדיקות ושאר הטיפולים גם במרכזים פרטיים כמו אלו המספקת חברת SOLO אשר מפעילה תחנות שירות בכל רחבי הארץ במיומנות ובמקצועיות רבה.

 

מידע נוסף על טיפול עשרת אלפים

 

אם אתם בעלי רכב, בוודאי שמעתם לא אחת את המונח – טיפול עשרת אלפים. זהו טיפול שגרתי לצורך תחזוקת הרכב בלבד, אשר מומלץ לבצע לפי הוראות היצרן או בזמן הגעה ל-10,000 קילומטרים במד אוץ הרכב, או לחלופין בתום תקופת זמן של מספר שנים בהן הרכב נמצא בשימוש. את הטיפול ניתן לבצע במוסך המורשה של הרכב או באחד ממרכזי השירות לרכב המציעים טיפול זה. למשל חברת  SOLO מציעה שירות זה ועוד מגוון שירותי רכב נוספים בפריסה ארצית.

 

האם חובה לבצע טיפול עשרת אלפים?

בשנים הראשונות של הרכב, אחריות היצרן על הרכב מותנית בטיפולי תחזוקה שוטפים, בפנייה למרכזי השירות המורשים ועוד מספר הנחיות ודרישות של היצרן או היבואן. גם לאחר שתמה תקופת האחריות מומלץ כמובן להמשיך לבצע טיפולים תחזוקתיים כדי לשמור על תקינות הרכב והמשך ביצועיו.

בהתאם לכך נראה כי טיפול עשרת אלפים תקופתי אינו חובה כמובן לפי חוק או לפי משרד הרישוי אך הוא מומלץ ביותר ואף מעבר לכך.

למה ניתן לצפות במסגרת  הטיפול?

בעת הכנסת הרכב למוסך או למרכז שירות לצורך קבלת טיפול עשרת אלפים, יש לצפות לכמה פעולות ובדיקות שיעשו. מערכות הבטיחות של הרכב ייבדקו כמו גם הבלמים, מערכת ההיגוי, המצתים, נוזלי הרכב – נוזל בלמים, נוזל תיבת הילוכים, נוזל מצבר וכיוצא באלו. בנוסף יוחלפו שמנים, מסננים או כל חלק אחר אשר יצריך זאת.

בלאי טבעי של הרכב

רכב, בדומה לכל מכשיר חשמלי או מכני, סובל מבלאי טבעי עקב שימוש. זהו בלאי צפוי וידוע שיתרחש ועשוי לגרום לתקלות גדולות יותר אם לא יטופל בזמן. תחזוקה תקופתית מונעת הדרדרות של בלאי טבעי זה לתקלות רציניות וגדולות יותר. ככל שהרכב יטופל ויתוחזק, כך הוא יאריך ימים, ייסע ללא תקלות, יעניק לנהג ולנוסעים חוויית נהיגה איכותית וישרת אותם לאורך זמן.

חברת SOLO מציעה ללקוחותיה מגוון טיפולים, אביזרים, כלים ותוספות לתחזוקת ולשימוש ברכב, והיא עושה זאת כבר שנים רבות במיומנות ובמקצועיות. ניתן לבצע במרכזי השירות שלה טיפולים שוטפים, שטיפת מכוניות, החלפת צמיגים או טיפול בתקר (פנצ'ר), החלפת מצבר, רכישת ציוד לשטח ועוד מגוון פעולות.

 

היכן לבצע טיפול עשרת אלפים

 

אם תרצו לשמור על רכבכם, לוודא כי יאריך ימים וכי ישרת אתכם נאמנה לתקופה ארוכה, מומלץ לבצע טיפול עשרת אלפים. בכל פעם שמד הקילומטרים של הרכב מורה על כך שהרכב עבר מרחק כולל של עשרת אלפים קילומטרים, מומלץ להכניס אותו לטיפול תחזוקה שגרתי. לחברת  SOLO מרכזי שירות בפריסה ארצית בהם ניתן לבצע טיפול זה ועוד מגוון שירותים שונים לרכב.

 

מהו טיפול עשרת אלפים?

במסגרת טיפול עשרת אלפים, תבוצע בדיקת כוללת לרכב וייבדקו חלקים ומרכיבים של הרכב. במהלך הטיפול ייתכן ויוחלפו פילטרים – פילטר שמן, פילטר אוויר, פילטר דלק, שמנים, נוזל קירור, פלאגים וכדומה. כמו כן ייבדקו הצמיגים, ויוחלפו בעת הצורך, יציבות ההגה, רצועות, בלמים ועוד. כמובן שמנוע הרכב נבדק גם הוא.

לרוב, מתגלים במהלך הטיפול בלאי, ליקויים או תקלות קטנות שלא טופלו ולא התייחסו אליהן וזו ההזדמנות לוודא כי כולן – גדולות וקטנות – מטופלות, מתוקנות או אף מוחלפות, וכי הרכב מתפקד כראוי.

בדיקות תקופתיות לרכב

לכל רכב חדש שעולה לכביש ישנן הוראות הפעלה ותחזוקה המגיעות מהיצרן. במקרים רבים ימליץ היצרן על בדיקות תקופתיות בהתאם למד הקילומטרים או לגיל הרכב. למשל, טיפול כל שלוש שנים או טיפול עשרת אלפים קילומטרים – מה שיקרה קודם. בצורה זו מבטיח היצרן את המשך תקינותו של הרכב.

בדיקות תקופתית מומלצות כמובן לצורך תחזוקת הרכב אך חשוב מכך, רכב שלא ייבדק ויטופל בהתאם להנחיות היצרן, בייחוד בשנותיו הראשונות, יאבד את אחריות היצרן במקרה של תקלות מכניות.

מה משפיע על עלותו של טיפול זה?

ישנם כמה גורמים המשפיעים על עלות הטיפול וביניהם סוג הרכב, גילו, מצב התחזוקה שלו בשנים הקודמות, וכדומה. לכל מוסך ישנו מחירון ובו העלות הבסיסית לטיפול שוטף, על מחיר זה יתווספו עלות החלקים או המרכיבים שהוחלפו, או תוקנו.

חברת SOLO הוותיקה מציעה ללקוחות מרכזי שירות רבים ברחבי הארץ, ניתן לפנות לסניף הקרוב ולברר את עלות הטיפול ברכב שלכם. בנוסף, תוכלו להשיג במרכזי השירות אביזרים נלווים לרכב, שירותי תיקון פנצ'רים והחלפת גלגל, מכונות שטיפה לרכב, ריפודים, מנשאי אופניים ועוד מגוון רחב של פריטים לשימושכם.

 

טיפול שנתי לרכב

 

אחת הדרכים היעילות והטובות ביותר להבטיח את תקינות הרכב היא, לגשת אתו לבדיקה תקופתית. כיוון שלרוב הרכב מגיע למוסך רק כאשר יש בעיה, תקלה או תאונה, לא מתאפשר לבעל הרכב לגלות ליקויים קטנים לפני שמרגישים אותם בתפקודו של הרכב, ולתקן אותם.  טיפול שנתי לרכב, המבוצע באופן קבוע וללא צורך מידי, מונע תקלות או בעיות גדולות יותר ויעיל מאוד בשמירה על תקינות הרכב.

את הטיפול התקופתי ניתן לבצע במרכז השירות של היבואן, או להוזיל את העלויות ולבצע אותו בכל אחת מתחנות השירות של חברת SOLO הפזורות ברחבי הארץ.

 

מהם היתרונות בביצוע טיפול תקופתי לרכב?

כל מכשיר חשמלי, בייחוד כאשר הוא גדול ונמצא בשימוש יומיומי, חשוף לתקלות או לבלאי שעשויים להתרחש גם ללא סיבה מיוחדת. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר ברכב שיש לו כמות חלקים גדולה והוא עשוי לגרום לפגיעה משמעותית במקרה של תאונה.

כאשר מבצעים טיפול תקופתי לרכב ניתן להחליף חלקים שהתבלו רק מעצם השימוש, למצוא תקלות או ליקויים קטנים ולבצע בדיקה של מערכות שלא היו נבדקות לולא הטיפול הזה. כך ניתן למנוע בעיות גדולות יותר, וכמובן נזקים שהיו עלולים להתרחש אם לא היו מטופלים.

 

מתי כדאי לגשת עם הרכב לבדיקה שנתית?

גם אם אינכם מרגישים בעיה מסוימת עם הרכב, מומלץ כי תיגשו אתו לבצע טיפול תקופתי לרכב. את הבדיקה מומלץ לבצע בהתאם לזמנים הרשומים בהנחיות יצרנית הרכב, ואם אינכם יודעים מהן ההנחיות, נסו לקבוע מועד שנתי לטיפול כזה. תוכלו לבחור בחודש בו הרכב אמור לעבור טסט, בחודש יום ההולדת שלכם, בחודש הראשון או האחרון של השנה, או כל מועד אחר שיהיה לכם נוח וקל לזכור אותו.

האם יש צורך להזמין תור מראש?

בכל אחד ממרכזי השירות של SOLO ניתן לקבל שירות מקצועי, יעיל ואדיב של טיפולים לרכב. ניתן להזמין באמצעות אתר האינטרנט של החברה את חבילת הטיפולים הרצויה, לקבוע מועד ואף לקבל שירות של איסוף והחזרת הרכב ישירות מביתכם. גם את הצעת המחיר עבור כל אחת מחבילות השירות המוצעות תוכלו למצוא באתר בקלות ובמהירות.

 

מידע על טיפול שנתי לרכב

 

אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח את תקינותו של הרכב, היא לבצע טיפול שנתי לרכב. ממש כמו האמרה הידועה, "להקדים רפואה למכה", זו המטרה של טיפול זה.

בכלי רכב יש הרבה חלקים נעים, חלקים הנמצאים בחיכוך מתמיד אחד עם השני או עם הכביש, ולפיכך הם מתבלים במהירות רבה יותר מאשר חלקים אחרים. חלקים שהתבלו יש להחליף או לתקן כדי למנוע תקלות גדולות יותר. החלפת חלקים, תיקונים וכדומה ניתן לבצע בתיאום מראש במרכזי השירות של חברת SOLO.

איזה חלקים מוחלפים במסגרת טיפול שנתי לרכב?

 

כאמור, חלקים רבים מועדים לבלאי מהיר יותר מאחרים עקב התנועה והחיכוך ולכן נדרש להחליפם. אך לשם כך נדרש לבדוק קודם את הרכב ולמצוא את אותם חלקים שהתבלו. במהלך טיפול שנתי לרכב מבצע הצוות המקצועי בדיקה מקיפה לרכב.

שמנים למיניהם ונוזלים נוספים כגון נוזל קירור או בלמים, מוחלפים כמעט באופן קבוע. המסננים – שמן, אוויר ודלק – מוחלפים אף הם, גם הם באופן כמעט קבוע. המצתים (פלאגים) נבדקים אף הם במהלך הטיפול ואם עולה הצורך, מחליפים אותם בחדשים.

מה עוד דורש בדיקה ברכב?

 

טיפול שנתי לרכב מאפשר לבעל הרכב לבדוק אלמנטים רבים מבעוד מועד. לפיכך ניתן לבדוק גם צמיגים, מערכות הבלמים וההיגוי וכמובן הפנסים כולם.

רכב שיעבור טיפול אחת לשנה באופן קבוע, הסבירות כי יתקל בבעיות גדולות יותר הוא נמוך באופן משמעותי. בהתאם לכך, הוא גם אינו אמור לארוך יותר מיום עבודה אחד כך שהיערכות ליום אחד ללא רכב אמורה להיות קלה ופשוטה יחסית.

 

כיצד ניתן לחסוך בעלויות הטיפול השנתי לרכב?

בסופו של דבר, גם טיפול תקופתי לרכב ללא בעיות מיוחדות, עולה כסף. ישנן דרכים לחסוך מעט בעלויות, היות ואין זה מומלץ לוותר על הטיפול לחלוטין למרות המחיר הכספי שיש לשלם.

הדרך הראשונה היא כמובן לפנות למרכזים מורשים ואמינים כגון אלו המפעילה רשת SOLO. פניה למרכזים מסודרים ואמינים תבטיח לכן, בנוסף לשקט נפשי בכך שהרכב נמצא בידיים טובות, גם מחירים הוגנים, שימוש בחלקים איכותיים ועבודה יסודית.

בנוסף, ניתן לבקש לעשות שימוש גם בחלקים חליפיים ולא רק במקוריים, במקומות בהם ניתן לעשות זאת, דבר שמוזיל גם הוא את העלויות.

 

היכן עושים טיפול שנתי לרכב?

 

"ספר הרכב" מתייחס לספר ההנחיות שניתן לכל רכב על־ידי היצרן. בספר מאוגדים כל הנתונים, ההנחיות, ההוראות, פתרון הבעיות, הסברים וכדומה של הרכב. ממש כמו כשרוכשים טלוויזיה או מכונת כביסה חדשים, מקבלים חוברות הוראות הפעלה, גם לרכב מצורפת חוברת כזו.

טיפול שנתי לרכב, כמה אוויר יש למלא בצמיגים, מה משמעותה של כל נורה שנדלקת ואפילו מה אמורה להיות הצריכה התקינה של דלק עבור הרכב. כל אלו ועוד כמות עצומה של נתונים מופיעים בספר זה.

במכוניות ותיקות יותר, שעברו כמה בעלים, לעיתים ספר הרכב נעלם. במקרים כאלו ניתן לפנות לאנשי מקצוע מומחים ומנוסים אשר מכירים סוגי רכב רבים, לרשת SOLO עובדים כאלו, ולבקש את הנחייתם בנוגע לשאלות או בעיות בהם נתקלים.

 

האם מפורט בספר הרכב מתי יש לעשות טיפול שנתי לרכב?

התשובה לכך היא פשוטה מאוד – בוודאי.

בכל ספר רכב ישנו פרק הנקרא בשם כגון "טיפולי תחזוקה שוטפים", "טיפול ברכב", "תכנית תחזוקה" וכדומה. בפרק זה ניתן לראות כי ישנן הוראות ברורות בנוגע למועדי טיפול שנתי לרכב מומלצים. זהו פרק ארוך המפרט את מועדי התחזוקה לכל חלקי הרכב. למשל, מתי מומלץ להחליף את הבלמים, המתלים, הפלאגים וכדומה. מתי ואיך להחליף את השמן ברכב ואפילו את הריפודים, השטיחים וחלקי הפלסטיק.

 

האם חייבים לפנות למרכז השירות של היבואן?

בעבר, אכן הייתה חובה כי טיפול שנתי לרכב יעשה אך ורק במרכזים המורשים אחרת מתבטלת אחריות היבואן. החובה היחידה שיש לבעל הרכב אם הוא מעוניין לשמור על אחריות זו היא לבצע את הטיפולים התקופתיים הרשומים ולתעד אותם כראוי בספר הרכב. רישום מדויק זה הוא מה שיעניק לו את אחריות היבואן בעת הצורך.  

 

איפה ניתן לעשות טיפולי רכב?

בפני כל בעל רכב עומדות כמה אפשרויות בחירה בעת רצונו להגיע עם הרכב לטיפול תקופתי. האפשרות הראשונה היא המוסך הקבוע בו הוא מטפל ברכב.

אם אין מוסך כזה, או אם רוצים לבחור מקום טיפול אחר, ניתן לפנות למרכזי השירות של SOLO. במרכזי הרשת אפשר לתאם מועד מראש באתר החברה, להביא את הרכב לטיפול או לבחור במסלול של איסוף הרכב מבית הלקוח.

X
X
לצ'אט עם נציג
user icon
שלום,
x close button