הזן מספר רישוי
בית > מידע שימושי > חלקי חילוף לרכב – לא עוד השקעה!

כשחושבים על חלקי חילוף לרכב חושבים על הוצאה כספית, על מיסים ועל תקנות שונות ומשונות של משרד התחבורה. הרפורמה החדשה של משרד הביטחון, לעומת זאת, מקלה על הרכישה והייבוא של החלפים הללו ופותחת עולם שלם של אפשרויות חיסכון והוזלה שלא הכרתם קודם.

בתקופה האחרונה נכנסה לתוקף רפורמה חדשה של משרד התחבורה שאולי לא שמעתם עליה. עד היום, חלקי חילוף לרכב היו נתונים תחת הגבלות ייבוא ופיקוח מחמירות שהעלו, בין היתר, גם את המחירים אותם נדרשתם לשלם עבורם. ההגבלות הללו בין היתר דרשו אישורים בינלאומיים ומקומיים לכל חלקי החילוף לרכב שבצורה אוטומטית יצרו ביקוש רב לחלקי חילוף מקוריים, גם במקרים שאינם לצורך, כך שמחירי השוק המשיכו וטיפסו מעלה. הרפורמה החדשה נוגעת לנהלי הייבוא של החלפים ויש לה השפעה ישירה עליכם.

מה הרפורמה החדשה אומרת?

הרפורמה החדשה למעשה נוגעת לייבוא מוצרים. חלקי החילוף לרכב, עד היום, היו נתונים תחת הגבלות שונות על ייבואם, למשל, ייבוא של עד ארבעה חלפים כאלו בשנה בלבד. עכשיו הרפורמה מקלה על הייבוא האישי בכך שהיא מבטלת למעשה סעיפים הנוגעים בביקורת על תקני החלפים. עד היום, כמעט כל חלקי החילוף היו צריכים לעמוד בבדיקת תקן מקומית של משרד התחבורה תוך התחשבות בעיקר בתחום הבטיחות. לאחר הרפורמה הרשימה הזו צומצמה מ-2,000 פריטים שחייבים בבדיקת תקן ישראלית לכ-70 בלבד, כך שחלקי החילוף שאינם מהווים סכנה לבטיחות (אלטרנטורים, מסננים וכו') יהנו מהקלה משמעותית בייבוא.

מה זה אומר עבורכם?

היום אתם יכולים כבר לרכוש חלקי חילוף לרכב במחירים זולים בהרבה ממה שהיה בעבר, דרך ספקים שונים ובייבוא אישי כל עוד לא מדובר באחד מאותם 70 הפריטים הבטיחותיים (להלן רפידות בלמים, חלקים משומשים וכו'). ההוזלות בייבוא מאפשרות כבר עכשיו עלייה משמעותית ברכישת חלקי החילוף, בהתקנות וברכבים העומדים בתקן גבוה יותר מאשר בעבר, רכבים המטופלים כראוי ובעלי חלקים תקינים וחדישים. העלויות ירדו משמעותית מהייבוא, אבל גם לעלות חלקי החילוף עצמם יש לנו כבר תשובה – חלקי חילוף תואמי מקור. חלפים כאלו מורידים אף יותר את העלות, בלי לגרוע כמובן מהתקנים בהם הם מחויבים לעמוד לטובת בטיחותכם.

מה ההבדל בין חלקי חילוף לרכב תואמי מקור, לחלפים מקוריים?

 ההבדל העיקרי בין השניים הוא שמם. חלקי חילוף תואמי מקור לרכב אינם יורדים באיכות, ברמה או בבטיחות שהם נותנים לכם בדרכים. היעדר שם חברת ייצור הרכבים הספציפית על חלק כזה או אחר, בדרך כלל, אינה מעידה על דבר ומצד שני, מורידה משמעותית את עלות הרכיב. כאן כמובן שנכנסים שיקולים הקשורים בשם החברה והמוניטין האישי שלה אשר מאפשרים לחברה לנקוב במחיר עלות גבוה למוצר בעלות ייצור נמוכה יחסית.

חשוב לחדד ולציין כי איכות רכיב תואם מקור לא נמוכה בהכרח מרכיבים מקוריים. אנחנו בSOLO  דואגים לספק מלאי של חלקי חילוף תואמי מקור לרכב שאינם יורדים ברמה מחלקי חילוף מקוריים, כדי לאפשר לכם לחסוך את ההשקעה העצומה, להינות משירות נוח ומהיר ולא להתפשר על איכות המוצר ועל הבטיחות של הרכב שלכם.

תנו לעבר להיות עבר, תתקדמו לעתיד.

חלקי חילוף לרכב הם כבר לא השקעה כמו שהיו בעבר. רפורמות, שינויים וגדילת השוק מאפשרים לכם לקבל מוצרים איכותיים במחירים מופחתים. הכירו את האפשרויות שלכם, למדו על הרפורמה ותנו לנו לעזור לכם לחסוך.

X
X
לצ'אט עם נציג
user icon
שלום,
x close button