הזן מספר רישוי
בית > מידע שימושי > על אילו אביזרים לרכב תוכלו לוותר ועל אלו ממש לא?

בשוק תוכלו למצוא מבחר ענק של אביזרים לרכב המתאימים למטרות שונות. איננו מדברים על חלקי חילוף לרכב, שהם חלקים הכרחיים. אנו מדברים על אביזרים נוספים אשר יכולים לתרום לנוחות, לבטיחות ובכלל לכל חווית הנהיגה שלכם ברחב. חלקם פשוטים ושטותיים, אחרים הם בעלי ערך של ממש. אז על אילו אביזרים לרכב תוכלו לוותר ואלו אביזרים הם כמעט חובה וממש לא תרצו לוותר עליהם? 

קשה קצת להגיד על אלו אביזרים אפשר לוותר, נראה שזוהי נקודת מבט אישית הקשורה לאופי המשתמשים ברכב. למשל עבור אדם אחד התקן לאופניים ברכב הוא דבר הכרחי, אך עבור אדם אחר הרעיון של נשיאת האופניים ברכב הוא פשוט מיותר ואין לו צורך בשום התקן מיוחד. באופן דומה מי שיש לו ילדים יחפש אביזרים לרכב הנחוצים לבטיחות הילדים, אך מי שאין לו ילדים לא ימצא שימוש לאביזרים אלו. כוס תרמית לקפה המתחברת למצבר הרכב, או מצלמת רכב קדמית יכולים להיות דברים נהדרים אבל הם ממש לא בראש סולם העדיפויות. ההחלטה אם לרכוש אותם או לא היא החלטה אישית שלכם, בהתאם לצרכים שלכם. 

אך לצד גאדג'טים לרכב תוכלו למצוא גם אביזרים לרכב אשר באמת תורמים לבטיחות שלכם ומשפרים את חווית הנהיגה שלכם באופן חיובי. אז מהם אותם האביזרים לרכב שפשוט אי אפשר בלעדיהם? 

ציוד חירום – כאשר אתם נוסעים בדרכים אתם עלולים להיתקל בבעיות שונות, גם אצלכם וגם אצל נהגים אחרים שאולי יבקשו את עזרתכם. לעתים התקלות מצריכות שירות של מוסך, אך במקרים רבים ישנן תקלות קטנות להן ניתן לתת מענה מידי ולהמשיך בנסיעה. לכן כאשר רוכשים אביזרים לרכב חובה להחזיק קצת ציוד חירום. קומפרסור למילוי אוויר יכול לעזור במצבים של פנצ'ר הגורם לזליגת אוויר אטית עד שתגיעו לתיקון; נורה להחלפה במקרה שנשרפה הנורה; כבלים להתנעה עשויים להציל אתכם אם התרוקן המצבר ותוך דקות תוכלו לחזור לנסיעה; פנס לרכב יכול לעזור מאוד עם נתקעתם בחשכה ועליכם להחליף צמיג או לתקן בעיה. גם ערכת עזרה ראשונה ומטף כיבוי קטן לא יזיקו. ג'ק לרכב וסט כלי עבודה בסיסי הוא גם דבר הכרחי, בדרך כלל רכבים חדשים מגיעים עם ערכת הכלים הדרושה ואין צורך לרכוש אותם במסגרת רכישת אביזרים לרכב. אך שימו לב כי במקרים רבים בשוק האביזרים לרכב ניתן למצוא ציוד איכותי ויעיל יותר מאשר מה זה שמקבלים מיצרן הרכב. 

מגני שמש וכיסוי להגה – כולנו מכירים את מזג האוויר הישראלי. ברוב ימות השנה ישנה שמש והטמפרטורות ברכב מגיעות לרמה קיצונית. החום וקרינת השמש עלולים לפגוע בחלקי הפלסטיק הפנימיים של הרכב, שלא לדבר על התחושה הנוראית של כניסה לרכב שחנה בשמש. כיסוי להגה יכול לעזור לכם במצבים שאתם מגיעים לרכב וההגה פשוט לוהט. מגני שמש וצלונים מסוגים שונים מסייעים להפחית את הטמפרטורות בתוך הרכב ותורמים לשמירה על חלקיו הפנימיים של הרכב. בשוק האביזרים לרכב ישנם סוגים שונים של מוצרי הצללה, בחרו בזה אשר נראה לכם המתאים ביותר. 

מראות – אחד המוצרים הפופולריים בתחום האביזרים לרכב הוא מראות פנורמיות. המראות הפנורמיות מעניקות תמונה טובה יותר של מה שמתרחש מאחוריכם ומומלץ להתקין אותן על המראה הקיימת אשר הגיעה עם הרכב. הן זולות והתקנתן פשוטה ביותר.

מערכות מולטימדיה לרכב - זה לא חובה אבל משדרג את חווית הנהיגה והשהייה ברכב. תוכלו לשלוט במוזיקה, עצמה, סרטונים, אפליקציתת וייז ועוד דרך מערכת המולטימדיה של הרכב.   

 

X
X
לצ'אט עם נציג
user icon
שלום,
x close button