הזן מספר רישוי
בית > מידע שימושי > על תחלופת צמיגים לרכב

רוב האנשים אינם מודעים לחשיבות של תחלופת צמיגים לרכב, למרות שמדובר על אחד הנושאים החשובים והחיוניים ביותר לבטיחות שלכם. יש לזכור כי צמיגי הרכב נושאים את כל משקל הרכב, לכן חשוב לוודא כי הצמיגים שלכם במצב תקין. אחת לתקופה תאלצו להחליף את הצמיגים, במטרה לשמור על בטיחות הנסיעה ולהבטיח לעצמכם צמיגים שיאפשרו עצירה מהירה במידת הצורך וכמובן אחיזת כביש טובה לכל אורך הנסיעה. צמיגים ישנים ושחוקים יעלו באופן משמעותי את צריכת הדלק, ויהפכו את הנסיעה שלכם לפחות נוחה ופחות נעימה. צמיג איכותי, המתוחזק בצורה נכונה, יוכל לשרת אתכם למשך מספר שנים, תוך כדי הבטחת נסיעה חלקה, צריכת דלק נמוכה וכמובן אחיזת כביש מעולה.

אנו בחברת סולו נשמח לספק לכם מבחר רחב של צמיגים איכותיים ואמינים, המגיעים מהחברות והמותגים המובילים ביותר בשוק. נשמח לעמוד לרשותכם במטרה לסייע לכם לבחור את האופציה המושלמת ביותר עבורכם.

מה חשוב לדעת לגבי תחלופת צמיגים לרכב?

אנשים רבים מתלבטים לגבי השאלה – מתי יש להחליף את צמיגי הרכב? אף אחד לא היה רוצה להשקיע כל שנה בצמיגים חדשים, מאחר ומדובר על הוצאה משמעותית. מצד שני, יש לזכור כי צמיגים תקינים הכרחיים, על מנת להבטיח לכם נסיעה בטוחה וחלקה יותר. לכן חשוב לבדוק את מצב הצמיגים שלכם אחת לתקופה, על מנת לוודא כי הם אינם מכילים סדקים. צמיג סדוק עלול להתפוצץ תוך כדי נסיעה, דבר שעלול להיות מסוכן לכל משתמשי הכביש. צמיג איכותי ואמין הכרחי על מנת להבטיח לכם שליטה מלאה על הרכב ונסיעה בטיחותית ויעילה ככל הניתן. לכן יש לשים לב לתזמון החלפת הצמיגים, על מנת לא להיקלע למצב בעייתי. כדאי להחליף את הצמיג ברגע שהוא נשחק ואינו מסוגל להבטיח אחיזת כביש טובה. כמו כן, יש לשים לב לגיל הצמיג, מאחר ורוב הצמיגים מחזיקים בתוחלת חיים של כ – 4 שנים. יש לבדוק את תאריך ייצור הצמיג, המוטבע עליו באמצעות קוד בן 4 ספרות, ברגע שהצמיג מתקרב לגיל 4, כדאי להחליף אותו.

תחלופת צמיגים לרכב – על מה חשוב לתת את הדעת?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בתחלופת צמיגים, הוא מספר הקילומטרים שהצמיג עבר. אם אתם נוהגים לצאת לנסיעות ארוכות, כנראה שתאלצו להחליף את צמיגי הרכב בתדירות גבוהה יותר. באופן כללי, מומלץ להחליף צמיגים בכל 60 – 70 אלף ק"מ. בנוסף, יש לבדוק את עומק החריצים בצמיג, מאחר וחריצים שחוקים שעומקם פחות מ- 2.5 מ"מ מצריכים תחלופה. כמו כן, יש לחפש פגמים שונים בצמיג, כגון סימני יובש, חבלות, סימני בלאי, שחיקה ועיוותים בדפנות. צמיג פגום לא יוכל להבטיח לכם אחיזת כביש טובה או בלימה איכותית במקרה הצורך.

אנו בחברת סולו נשמח לספק לכם את הצמיגים האיכותיים והאמינים ביותר בשוק. למידע נוסף, צרו קשר.

X
X
לצ'אט עם נציג
user icon
שלום,
x close button